Balett ?

hejsan alla sötnosar :D
idag vaknade jag runt 10 för att mamma ringde och väckte mig -.- haha men iaf jag har inte gjort så mycket hittils, städade huset + mitt rum och efter se då började våra bästa år på tv så satt ja och kolla på de.. och efter de satt jag vid datan och åt en jävla massa choklad vill typ spy nu :/ en kommer min mamma in med största kebabpizzan o ba e du inte hungrig? haha aja ska snart börja fixa mig ska iväg till tandläkare igen, asså de här kommer aldrig ta slut :(.. sen efter tandläkar besöket ska jag nog träffa natahlie.. asså fan va segt lov känns som om man ba sitter hemma typ .. ? hoppas de blir roligare snart. juste fick också hem ett brev från fryshuset gymnasium , jag måste göra ett intagningsprov för att komma in på dans linjen , och fan va rädd jag blev när ja fick de de står att man ska dansa balett , haha jag dansa balett ? neej . så jag vet inte hur de här ska funka men får hoppas på det bästa.. nu måste jag gå och duscha o sminka mig :) PUSS



haha på tåget ( det var morgon) måste verkligen fixa nya bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0