Snart nyår

Hejsan :D
Alltså mitt lov är så grymt att ja inte ens pallat blogga .. jag saknar verkligen inte skolan kan ja säga! ( även fast de kan vara roligt ibland)
Hittils har de verkligen vart för grymt , mycke looove!
Imorgon är det nyår, och jag ska på en assyr fest med min släääkt! ja hade hellre velat fira med vännerna men nu kan ja inte det, fast jag vet att festen kommer bli grym alltså med släkten :)


Imorgon blir de stressigt
ja kommer vakna runt 2

Duscha
tjejgrejer
Möta upp marija
fixa mitt hår
fixa hela mig
sen till hallunda o feeeeesta :) jag längtar faktiskt , även fast ja i början inte ville.



Innan festen




Efter festen (död)


Jag& kusin


Ja och min lillasyster

Kommentarer
Postat av: Vicky

snyyyggging

2009-12-31 @ 03:12:51
URL: http://www.lifeismuchmore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0