hellooooooooooooooooooooo

Nämen heeeej:D
vet att ni saknat mig , saknat er också , ja har inte bloggat på en vecka exakt idag faktiskt men ja har haft galet mycket plugg och vart ute med vänner rätt mycket också,

Idag så var jag i skolan , började halv 1 år lunch med parand. och efter skolan åkte ja in til stan åt och fikade med atrin, trisha, leroy, kim. efter de kom ja hem sen sprang ja ute .. ska hoppa in i duschen om nån minut och sen ska ja lägga mig i sängen och kolla på TV , mysigt va :)

Skolan: Det går helt okej rätt mycket men det är sista veckan just nu de känns skönt .. har klarat mig i nästan alla ämnen kanske inte matten då.. men ja är inte den ända som suger .. har vicky och Parand me mig :D haha !

Fritid: ja har börjat springa (ute alltså) själv med musik riktigt skönt, de blev mycket skratt för mig sj .. ibland tänker ja för mig sj , vad fan håller ja på med ? ja vet ändå att när ja kommer hem kommer hem är de godis och fanta som ska i mig.

Snart är det lov och ja ska ba ha de så jävla bra, sov mycket , träffa vänner o så.. OCH INTE PLUGGA! även fast ja måste.



haha sen när ja kom hem lekte min syster med min data :O hon och hennes lilla vän fia satt och tog bilder med webb så kom ja och visade hur man blir fin på bild. och dem tog kort :D (strunta i mitt ben )

Kommentarer
Postat av: Vicky

Din liiiiillla...... vadå jag sämst :O hahaha HEY!

2009-12-14 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0