deppigt väder .

Godmorgon :)
har sovit riktigt skönt inatt, hade en välidgt trevlig kväll igår faktiskt .. åkte in till stan och åt middag. När ja kom hem senare skulle Natta komma förbi ju , men de blev inte så. Men vädret igår va inte de bästa man vart med om regnade typ hela tiden. Och ni vet hur mycket ja hatar allt som har med vinter att göra , Fast ja skulle hellre vela att de snöa istället för regn.
Iaf idag ska jag och mamma och min syster åka och köpa massa saker som tex juldekorationer och sånt.

Imorgon är det skola, snart är de lov haha de är nog den tanken som får mig att gå upp varje morgon ..
Vi har nån fotbollstunering i skolan , tror ja :) så de blir mindre skolarbete.

Nej nu ska jag duscha och äta frukost :) ha en bra Söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0