UPPDATERAT !

Hej alla :) de är faktiskt några som klagar på att jag inte uppdaterar så jag ska göra de nu, jag är riktigt sjuk just nu hostat hela natten, och för 2 dagar sen så hörde jag konstiga ljud i ena örat men det har faktiskt gått över. men jag tänkte fkaikt berätta lite mer om skolan , kolla första dan jag kom kände jag INGEN i klassen så de va inte kul men efter ett tag blev man vän me några :D så de va bra och andra dagen försov jag med 1,5 timma typ så kom jag in , och då hade läraren stått och pratat om att man inte ska komma sent :O fan va PINSAMT ! Hhaha men iaf vår skola har nån jävla hälsoprofil så vi måste gå på promenad varje dag med klassen , fett jobbigt. haha sen så KISSIE går ju i min skola såg henne faktikst 2 gånger haha usch ! idag är de lördag och jag är sjuk inte nog med de , ja kan inte gå ut de spö regnar ute ? fyfan va jobbigt på måndag ere skola igen då börjar jag kl halv 1 och slutar 5 hela veckan typ :( men de är så med halvdagar det är bara att stå ut :) det var nog allt jag hade att säga <3 jag lovar att höra av mig

några i klassen , vi hade nån tävlingsdag i rålis parken


haha jag o natta hade verkligen kul där



Lunch på tacobar med tjejer ifrån klassen :)

natta och ely :)


parand och jacy :) (2 tjejer från klassen) :)



lunch med massa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0