skolan

inte bloggat på ett tag i know men ja tänker inte på det , har haft fullt upp faktiskt , har ju börjat i min nya skola ska kortfatta lite just nu men den e bra min klass e bra inge fel , 20 tjejer och 5 killar typ haha men va skulle man förvänta sig. sen så systmet i skolan är lite konstigt ju men de visste jag om innan jag började , asså de där me halvdagar och så . men de löser sig , i övrigt har jag vart med mina kompisar , efter skolan åker jag alltid och träffar dem . love them sen så har jag även vart och träffat jessica iågr , hon började i jensen östra hon var däremot missnöjd :/ , och kanske tom byter skola aja hoppas de går bra för henne <3 juste jag måste verkligen ändra mina matvanor de blir restu- mat varje dag hela dan också inte nog mer att ja äter de i skolan när jag kommer hem ere typ pizza eller mc donalds , inte bra. haha men jag har mycket mer att berätta egentilgen men vi tar de en dag då jag kan öppna mina ögon igen vaknade 6 imorse och de ska jag göra imr igen , det är bara att öva in sig i helvettet nu , haha godantt alla <3 bilder kommer imrogon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0