jaa ett inlägg bara

hahaha hejsan :D
klockan är nu halv 10 och jag plattaden yss håret innan bakade jag och satt o fika med mamma o mina systrar haha vi snackade om massa skitsaker bara, annars har ja bara vilat hemma för att kunna gå till skolan , asså MINA ÖRON gör så ont vill bara gråta , allt låter så mycket högra men de jobbigaste är att jag vill lyssna på musik och sjunga höögt som jag alltid gör :(
FAN VA JOBBIGT !  hahaha juste jag och parand har haft panik hela dan imrgon har vi ITALIENSKA som första lektion och ingen visste när vi börja och vi är dem ända två i klassen som har de med varandra så vi fick PAAAAAAANIK ! MEN NU VET JA :d vi börjar halv 1 imrgon och slutar typ 4-5 :/

så imrgon är det sovmorgon till 10 för mig :) hoppas att ja blir frisk till imrgon så jag kan gå till skolan o SJUNGA IMRGON !
HAHA men nu ska ja lyssna på musik hur on de än gör klarar mig inte längre ha de så bra alla<3
gamla klass 9a :( saknar fan er redan !


haha alltid lika kul med matte :( fan kommer sakna de där aså det är ROBIN stagh som putsar bord hahaha kommer aldrig glömma !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de mkt blattar lr svenskar i skolan ?

var kommer dina kompisar ifrån ? :D

2009-08-23 @ 22:31:53
Postat av: mernaaaaaa

blandat med invandrare o svenskar är med alla faktiskt , men jag bara älskar oss blattar för mkt

2009-08-26 @ 22:46:32
Postat av: Anonym

ärligt ? berätta mer om dina nya vänner :D

2009-08-27 @ 19:57:58
Postat av: merna

hahhahah jacky de räcker ! vet att de du

2009-08-27 @ 20:19:21
Postat av: Anonym

nej :S

2009-08-27 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0