godmorgon

Godmorgon alla , klockan är 9 och jag är redan vaken min mamma kom in och frågade om plattången så jag vaknade då.
och är fortfrande sjuk allt hörs mycket högre i ena örat ja som  trodde det hade gått bort nu är de tillbaka igen jag orkar inte -.- men idag tänker jag faktiskt inte sitta hemma jag ska ut skiter i !
ja va ska jag mer säga ? imorgon är de skola igen , ska bli roligt haha juste igår åkte jag och köpte sånna där skolblock till alla ämnen. har nog inget mer att berätta skriver lite senare på dagen puss puss


                                                                                               

slut på alla roliga sommarkvällar

Kommentarer
Postat av: Laila

tack sötnos =) Gör du då? =)

2009-08-23 @ 18:56:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0