:)

Hej alla , hoppas ni mår bra
idag har jag faktiskt inte gjort så mycket har vart hemma bara kollat på tv och sånt, ätit tjocks saker , haha snart kanske min vän noshin ska komma hit, men igår så var jag ute med tjejerna , asså jag gick ut med helt rakt och fint hår när jag kommer fram till täby c så spö regnar de och halgar , gissa om jag hade lockigt hår senare ?
aja kom hem runt 11 sådär , kollade på tv hela kvällen
Imorgon ska vi alla till the Voice och de ska säker dem flesta .
men ianna de så ska jag köpa nytt smink och lite annat .

Det är faktiskt min sista helg nu innan jag ska börja i gymnasie , shit va sommaren har gått fort känner att jag inte ens hunnit göra allt , men har endå haft kul ,


lite gamla , efterblivna bilder



Kommentarer
Postat av: söt

2009-08-17 @ 21:37:06
Postat av: söt

UPPDATERA DIN BLOGGG OFTARE

2009-08-17 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0