Dagens inlägg 26/8

Hejsan alla , vet inte riktigt om de här inlägget ens är nödvändigt , men idag är de onsdag fick ett sms imorse utav tandläkarna om nån tid men när jag kom hem så avbokade jag det jag orkar inte gå imr :) men iaf  , skönaste skol dagen börjar halv 1 och slutar 4 har 2 lektioner som är jävligt långa iaf . haha det har vait en riktig flum dag för mig o jackie idag bara gått runt och sjungit hela dan. haha men efter skolan åkte jag hem duscha paltta mitt hår kolla på tv och åt mat, nu är klockan 22.17 och jag är typ klar ,är faktiskt ganska trött nu också ,!
Imorgon är de torsdag och de ska bli roligt ! haha vet inte varför oh juuuuuste , på fredag ska jag på bröllop min syssling ska gifta sig så det set jag fram emot , gud va kul ! haha

nej men nu ska ja lyssna på musik ha de så bra nu alla bilder kommer i nästa inlägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0