cp torsdag

Hejsan alla :D det var sol idag jag är typ överlycklig haha det stämmer med mitt sjärntecken kolla här :D

Lejonet 23/7-23/8

Du är positiv till det mesta. Dessutom mår du bra av rörelse och frisk luft, särskilt vid fint väder.

aja idag har jag varit iskolan och sen efter det så var jag med tjejerna och kollade på smik&kläder jag är skit sur för klänningen jag skulle köpa tog slut i min storlek XS tar alltid slut så jävla fort.. men jag hoppas jag hittar en annan :)

snacka om att jag kommer få ig på nationella i matte det gick sämst idag ville ba börja gråta!

 

hahah en helt cp sjuk sak hände idag i skolan haha jag jessica och teresa skolkade Från en NO lektion så  vart vi sugna på glass och vi visste att de fanns inne i matsalen i en stor kyl , Så vi springer in när de bara sitter massa lärare och äter, jag öppnar och dom andra kollar så ingen kommer jessica öppnade dörren i förväg. Och jag tog ett stort jävla glass paket och sprang ut. Så sprang vi så dom inte skulle märka något men sen märkte vi själva att vi inte hade skedar så JAG sprang tillbaka för att hämta de , då så står exakt alla lärare o ba "MERNA DU KOMMER HIT NU" jag lekte helt dum dom ba varför är kylen öppen  ? ja ba eh asså vi skulle ba kolla om de fanns glass , dom ba aha men du får aldrig mer öppna utan att fråga jag ba nej jag lovar , dom ba men tog du något eler jag ba nej jag lovar då så sa dom att vi skulle komma in o äta glass me dom fyfan va pinsamt asså , och glasspaketet som vi tog ligger nu i markus skåp utan att han vet om de så imorgon i skolan kommer han ba VA FAN GÖR SMÄLT ÄCKLIG GLASS I MITT SKÅP , haha fyfan va roligt garvar fortfarande åt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0