idag

hejsan alla där :)  Just nu sitter jag och kollar TV på 5an , har inte direkt något annat för mig kom nyss ut ifrn duschen .
Idag började jag dagen med att va hemma ett tag solade en stund också , skit skönt var de inte för att jag fick nån färg men endå :) Efter det fixade jag mig och så åkte jag iväg för att träffa Natta vi gjorde inte direkt något spec men vi mötte några andra också och kollade på kläder.

imrgon är de skolan som vanligt men inte en vanlig dag , vi har PLOJFOTO med tema (stureplan tjejer , och killarna ska vara emos :) )
sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra efter skolan :)
aja orkar inte skriva mer , bilder kommer inte komma på ett tag :) <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0