info om mig som ni kanske inte vet :)

Har du pojkvän/flickvän? njaa

Hur tidigt stiger du upp? runt 6-7 :) helger 10

Vem/vilka vet mest om dig? mina vänner är min riktiga familj så dom vet :D

Gillar du att slåss? bara med natta :)

Vad ska du göra ikväll? va hemma de är vardag

När var du senast full? haha

Har du utländska föräldrar? 100 %

Var har du ont? ryggen

Är du bra på att måla? haha gud nej

Vem kramade du senast? Linnea faktiskt , på väg hem frn bussen

Vad längtar du till? Valborg :) , och sommaren

Har du husdjur ? mina syskon (för många)

Har du körkort? nej FLIPPARE KÖR BARA haha <3

Favoritgodis? saltlaktris

Morgon- eller nattmänniska? Natt som fan :)

Spara eller slösare? slösa , :)

Har du några homosexuella vänner? Ja

Bio eller promenad? Promenad är bäst

Är du kittlig? ja som fan :)

Rädd för insekter? ja men jag blir mest äcklad :)

Anser du att du är stark? ialafall på ett sätt :)

Är du lycklig ? just nu jaa

Framtidsjobb?  ska bli känd :)





Förra valborg en tredjedel av alla



3 år gammal bild typ :) <3



jag och mickis syster i lördags , ursäkta mitt fula face




jag adde ville inte va med på bild , födelsedags barnet med luvA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra på valborg :D?

2009-04-28 @ 16:33:27
Postat av: Anonym

jag ska grilla med massa kompisar :)? veme du

2009-04-28 @ 18:52:47
Postat av: Anonym

vart då :D?

2009-04-29 @ 18:01:09
Postat av: Anonym

I näsbypark :) VEM ERE

2009-04-30 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0