ta bort bloggen ?

HEJ

Det Fan över en vecka sen som jag skrev kanske 2 till och med men jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar min blogg ni får bestämma, antalet besökare sjuker och de fattar jag sj eftersom jag nästan aldrig skrivr men jag ska skärpa mig :)
själv har jag haft en grym vecka hittils och hoppas på bättre :) hur har ni haft det själva :)?
Har mest varit med tjejerna och i skolan , (ps. är sjuuukt Skoltrött)

Idag i skolan blev det bestämmt att vi ska på kryssning med klassen den 24:e April , ser fram emot det haha :)
och Den 27:e april är det ploj fotot för alla 9or bara  skolan och våra klass ska ha Framtids Tema alltså ett yrke tex
Sen imorgon så ska göra om mitt gymnasieval, vill ändra lite :)

Och under helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra får se vad som händer :)

Aja jag skriver väll när jag har något att berätta puss puss :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta lite vad du gjort på helgerna och loven, dina gymnasieval och sånt så att de blir intressantare

2009-04-16 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0