Sjuk :(

Hejsan :)
ska berätta lite om min dag , jag är väldigt sjuk just nu det rinner tårar från mina ögon hela tiden, det är otroligt jobbigt och jag nyser varje minut så jag stannade hemma från skolan , så kom min kompis Nathalie kom hem till mig vid typ 10 tiden imorse , vi satt och chillade här och sen efter ett tag åkte vi till täby centrum för att äta MC-donalds . när vi var klara med de de så gick vi runt och kollade på massa saker , och senare mötte vi upp de andra tjejerna , många var vi iaf :).

Sen så när jag kom hem bakade jag knäckkakor och fixade sånt här "stekt" äpple som man gör ett hål i mitten av äpplet och sen häller man i massvis med socker och kanel och lägger in de i ugnen och efter typ 15 , har man världens godaste Efterrätt

Sen Drog vi till en fritidsgård och hängde där , imorgon får jag se vad jag gör faktiskt :)
ska iaf till skolan även fast jag inte borde men jag älskar fredagar , favoritämnet musik kan man bara inte missa :)
men nu var de slut på de roliga skirver imr :) pussar <3
Bara nån bild på halva mig typ :)
ett smile fick ni iaf se

Kommentarer
Postat av: sarahalwan

omg ditt hår underbart fint:o hahaha

2009-04-20 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0