Klippa håret :)

HEJSAN :)
idag vaknade jag utav att min lillasyster och hennes kompisar skriker .-.- i mitt rum också och har jag vaknat är de omöjligt för mig att somna om. Sen så efter det så kollade jag på en film som heter taken och den var fan skit bra :) så den borde ni kolla på ! Och sen så har vi plockat fram vår studsmatta inte för att ja har lust att hoppa men aja haha :).
Idag vet jag faktiskt inte vadjag ska göra jag tror jag stannar hemma :)

igår var jag ju i vallentuna på hiphop jam saken och det var faktiskt ganska roligt :)
Har inte några bilder från de som ja kan visa , har typ inte ens fler bilder att lägga ut på bloggen ..
Aja ja ska dra och klippa mitt hår nu , ska klippa upp de lite mer och jag gör de själv , sist ja var hos en frisör grät jag så ja gör de själv :)  haha aja srkiver senare puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)skiver om det ALDRA SENASTE SKVALLRET.Och den är största skvallerbloggen på blogg.se :)

hoppas du gillar den:D<3

2009-04-20 @ 20:32:03
Postat av: varona

Taken är skitbra skrev ett helt inlägg om den filmen. Gryyym <3

2009-04-20 @ 23:25:21
URL: http://farbodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0